25 Ağustos 2020 Salı

VodaSES iletişimi kesintisiz ve güvenli şekilde 'Bulut'a taşıyor

VodaSES İşletmeMM Bulut Santral Çözümü ile ek maliyet gerektirmeden işletmelerin iş süreçlerini cep telefonundan sürdürmelerini sağlıyor. VodaSES Bulut Santral, tüm telefon altyapısını tek merkezde topluyor ve yönetiyor. Mobil uygulama sayesinde çalışanlar dilediği yerden arama yapıyor, çağrı alıyor. Kayıp ve yanıtlanamayan çağrılar son bulurken kolay erişilebilirlik ve merkezi kalite yönetimi sayesinde müşteri memnuniyeti de artıyor.

Artık hemen her sektörde uzaktan çalışma sistemi var. Her lokasyon potansiyel bir ofise dönüşüyor. İşletmelerin dijital iş ortağı olma vizyonuyla faaliyet gösteren VodaSES İşletmeMM, sunduğu dijital çözümlerle işletmelerin istedikleri lokasyondan kesintisiz ve güvenli iletişim kurarak iş süreçlerini sağlıklı bir şekilde devam ettirmelerini sağlıyor. 

VodaSES Bulut Santral, iletişim altyapısı, yönetim ve bakım maliyetlerini ortadan kaldırıyor. Tüm telefon altyapısını tek bir merkezde topluyor ve yönetiyor. Bulut Santral sayesinde sabit ya da mobil telefonla bulut sistemine bağlanarak fiziksel santralin sağladığı tüm avantajlar ve bulut mimarinin getirdiği ek avantajlardan faydalanılabiliyor.  

Şirket numarasıyla cep telefonundan görüşme imkanı 

Mobil uygulama ile işletme çalışanları mekandan bağımsız şekilde şirket numaralarıyla arama yapmaya ve çağrı almaya devam edebiliyor.

Ses kayıt özelliği ile gelen çağrılar müşteri memnuniyeti gereği kayıt altına alınabiliyor ve daha sonra geriye dönük olarak bu kayıtlar dinlenebiliyor. Mobil uygulama sayesinde sahada aktif çalışan mobil satış gruplarının günlük arama ve görüşmelerinin raporlanması sağlanıyor. 

Bulut Santral Çözümü, çalışanların siber güvenliğini en üst seviyede koruyor. Bu çözüm, Bulut Santral dışında yapılan aramalarla ilgili bilgi ve kayıtlara, cihazdaki başka uygulama verilerine, fotoğraflara, medya dosyalarına ya da özel dokümanlara erişmiyor. Özel verileri kopyalamıyor. 

VodaSES Bulut Santral çağrı merkezlerinin mükelleşmesine de olanak tanıyor. VodaSES Bulut Santral ile tüm sistemdeki departmanlara, şubelere, takımlara, çağrı merkezi kırılımlarına göre kullanıcılara gelen çağrı adetleri, çağrı karşılama oranları ve toplam değerler anlık olarak raporlanabiliyor. 

VodaSES Bulut Santral Uygulaması ile neler yapabilirsiniz? 

  1. Şirket sabit numarası ile cep telefonundan görüşme
  2. Çağrı kaydetme
  3. Otomatik cevaplama sistemi IVR Hizmeti
  4. Çağrı bekletme
  5. Arama yönlendirme
  6. Sabit hatta, mobil hatta yönlendirme